Przejdź do treści

Menu główne:

Jaki wybrać kubek
Przy wyborze kubka reklamowego podobnie jak przy wybieraniu dowolnej rzeczy, należy sobie odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań. Poniżej przedstawimy ich listę:

- kolor kubka – część zewnętrzna i wewnętrzna ?
- jaka pojemność ?
- do jakiego napoju – ciepłego, zimnego ?
- czy będzie myty w zmywarce ?
- wielkość i miejsce znakowania ?
- rodzaj projektu – wektorowy, czy rastrowy ?
- grupa docelowa – płeć, wiek, branża ?



Zapewne odpowiedzi na powyższe pytania nie stanowią większego problemu, natomiast nie kończą one procesu wyboru kubka, gdyż efektem finalnym ma być kubek z nadrukiem. Jakie mamy nadruki na kubkach, a dokładnie techniki zdobienia. Jest ich sześć, charakteryzują się różnymi zaletami oraz mają nieco inne ograniczenia – Direct Print, Transfer Print, Art. Print, Magic Mug, Sensitive Otuch i Laser Engraving. Mając wybrany kubek należy określić, jaką techniką może być zdobiony. 
Jak to zrobić? Nic prostszego, wystarczy kliknąć na liście w wybrany produkt, a na jego stronie podane są dostępne techniki zdobienia.

Reasumując kubek firmowy z nadrukiem wybieramy w dwóch krokach. Najpierw odpowiadając na 7 powyższych pytań, dobieramy pasujące modele, a następnie ustalamy możliwe techniki zdobienia, określając najodpowiedniejszą dla naszego projektu.

Aby upewnić się, czy dokonany wybór jest właściwy, zapraszamy do konsultacji z naszym biurem obsługi klienta. 


Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego